Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pětrandočepice

15. 7. 2011 18:48
Máte zřejmě kus pravdy. Ne-li celou.

Když jsem se dozvěděla, že další předsedající zemí bude  Kypr, tak jsem se zasmála. ;-)

0 0
možnosti

Pepan A2

2. 7. 2011 9:05
Já bych Vám řekl, k čemu to předsednictví je,

ale obávám se, že po tomto sdělení by byl můj nick nemilosrdně poslán do historie.

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

8. 7. 2011 20:29
Re: Já bych Vám řekl, k čemu to předsednictví je,

Bať. Přesně k tomu, a to tak, že lautr. ;o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3121x
Martin Ryšavý oživil krásný ruský citát:"Snít neškodí, škodí nesnít".
návštěvnost sledována od 25.2.2009

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám