Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pawelada

21. 6. 2012 17:48
Tak trochu mi to připadá hloupé

Tak trochu mi to připadá hloupé. Dar je dar a je každého věc, co se svým majetkem v mezích zákona učiní. Občas dám, občas nedám, nemusím nikdy a mohu vždy. Někdy mě zpětně mrzí, že jsem dal či nedal, ale není důvod se omlouvat ani to prožívat. Autor zřejmě prožívá? Co nechápu, je spojování kosmického programu s chudobou. Copak hladovějící může za to, že vláda se o něj nepostará? Řekl bych, že celé jsou to zbytečné kecy. Hezký den.

0 0
možnosti

kOBLICH

23. 6. 2012 14:48
Re: Tak trochu mi to připadá hloupé

"Copak hladovějící může za to, že vláda se o něj nepostará?"

Co je vládě po tom, že někdo má hlad? Máš hlad, starej se, abys neměl!

0 0
možnosti

jahl

21. 6. 2012 13:34
Vždy jsem přispíval

alespoň tisícovkou na velké i lokální povodně u nás, ale vždy přímo příslušnému obecnímu zastupitelstvu, taky na zemětřesení, hurikány, tsunami. Od doby kdy s. Kalousek zavedl dočasnou povodňovou daň, tak nic. Sbohem.

0 0
možnosti

Andy_F

21. 6. 2012 13:56
Re: Vždy jsem přispíval

Povodnova dan pro rok 2012 je jiz zrusena.

0 0
možnosti

ivuskli

21. 6. 2012 12:16
Taky radši

zasponzoruju bédéčku láhev, tam je aspoň jasné, že mé peníze propije ;-) . A jak píšete, hranice je úzká....

0 0
možnosti

DC62

21. 6. 2012 11:08
dilema

mám taky a dost podobně se snažím v tom orientovat, když můžu, pomůžu, ale někomu konkrétnímu, kde to má snad smysl, taky dám radši pětku bezdomovci než posílat peníze někam, kamsi:-(

0 0
možnosti

Karl Novak

21. 6. 2012 10:44
Špatně položená otázka daňového poplatníka !

Správně se daňový poplatník, zejména zaměstnanec ptá:

"Dát nebo nedat ještě více, než musím a platím ?"

V případě zaměstnance platí daně cca 65 % a z toho již podporuje Haiťany, Palestince, černé Afričany, siroty ale taky Ratha, Kalouska, Babiše a velice velice dlouhý seznam dalších.

0 0
možnosti

milenkamikes

21. 6. 2012 10:42

pravidelně měsíčně posílám příspěvek na psí a kočičí útulek,protože mám radši zvířata než lidi,daruji 3xročně bezplatně krev a to musí stačit.

1 0
možnosti

čirokéz

21. 6. 2012 8:53
Příspěvek

Nedávám ani korunu a svědomí mě netrápí. Stát se o to pravidelně každý měsíc postará, že z mé výplaty vysaje nemalý příspěvek.

3 0
možnosti

Yarda.

21. 6. 2012 10:42
Re: Příspěvek

Já to řeším tak, že výběrčímu odpovím: "Děkuji, jako by se stalo". Sleduji, co to dělá s mým svědomím, zatím nic.

Poštovní žádosti o dobročinný příspěvek chodí i na adresu mého tchána co zemřel před dvěma lety.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS