Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fuse

9. 7. 2012 17:16
Podstatně horší zkušenost z Beskyd

mám s Vodafounem. Prakticky jen ve větších obcích je signál. V horách vůbec ne a to ani na vrcholcích. Na Gruň,, na Švarnou Hanku, tam s mobilem můžete, ale jen s T-mobilem. Trávil jsem v Beskydech 14 dnů a celou tu dobu jsem musel platit roaming. Z Polska a ze Slovenska signálu dost. Kilometry v našem vnitrozemí.

1 0
možnosti

Wesloun

9. 7. 2012 8:16
Ach jo

klasika. Pro to, aby mohl někde fungovat mobiilní net rychle je třeba dovést k BTS kvalitní napojení na páteřní síť. Což znamená optiku. Vykopat optiku někam na kopec je extrémně finančně a administrativně náročné, navíc to majitelé pozemků a ekopošuci neradi povolují jelikož je samozřejmě nutné k trase zajistit neustálý přístup (pro případ oprav). Já se zase děsně divím, proč už v těchto lokalitách dávno nejsou lokální optické sítě lokálních internetových nebo optických providerů, když je to tak snadné a je to takový byznys.

0 0
možnosti

rollfree

9. 7. 2012 16:36
Re: Ach jo

No, vite, kdyz uz tam ta BTS stoji, tak asi nejake datove pripojeni k ni bude existovat. Takze bud uz to nekdo na ten kopec vykopal (jak pisete Vy, ale v realu by to asi nikdo takto nedelal), nebo tam je (mnohem pravdepodobneji) nejaky smerovy mikrovlnny spoj.

Kdyz jsem cetl ten prispevek "Ach jo", tak jsem si vzpomnel na vtip, co byl popularni za totace: Za vsechno muzou objektivni problemy. Objektivni problemy jsou zejmena jaro, leto, podzim a zima.

Je to opravdu zvlastni, jake podminky v oblasti mobilu a bank jsme my, uzivatele v  Cesku, ochotni akceptovat bez reptani a bez poohlednuti-se po alespon nejlepsi z tech spatnych nabidek. Pritom dneska to je to v oblasti mobilu velmi jednoduche.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS