Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U dospělého je to přeci jen jednodušší...nějaký ten kus oblečení na jakoukoliv roční dobu doma máte. Ale co s dětma? Nedej bóže, když koncem ledna zjistíte, že se vaše dítko už nevejde do zimních bot a rukávy u zimní budny jsou mu krátké?

 A co teprv výbava na letní tábor, když v červnu v obchodech seženete pouze plavky, pantofle na pláž....ale i na letním táboře může být i zima! A kupujte tepláky půl roku dopředu 8-o

0 0
možnosti

cukle:))))) a štrample??:)))

0 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Obchody jedou prakticky výhradně na sezóny, přičemž vždy aspoň 1/4 roku dopředu. Je to děs... :-/ Rv

P. S.: Sehnat nějaké sportovní tílko v Brně v únoru? Prakticky nemožné! Proč? Není přece léto a na to, že existují vytápěné tělocvičny, se tak nějak kašle... ;-€

1 0
možnosti

Jojo, taky na mě koukali jak vrány, když jsem chtěla triko na cvičení, prej není sezona, říkám Jak není sezony? A to maj fitka v zimě zavřeno??? No to prej ne, ale jinak prostě není sezona. To je argument jak sviňa:)

1 0
možnosti
Foto

Bylo mi tak šestnáct, polovina července,když se s námi převrhla lodička a plavky mi uplavaly.Pamatuju si, že jsem žádné nemohla sehnat a že mi prodavačka řekla, že plavky se kupují do jara.Jo a je to už dvacet let...vlastně dokonce ještě o pár víc;-)

0 0
možnosti

no a proč jste se teda i dál nekoupala na Evu, zvláště v těch šestnácti?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3121x
Martin Ryšavý oživil krásný ruský citát:"Snít neškodí, škodí nesnít".
návštěvnost sledována od 25.2.2009

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám