Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bullterrier.se.zase.smeje@seznam

4. 2. 2010 8:08
Bohužel, díky multikulti pomatencům

jsou státní maturity nutné. Když někdo založí z dotací školu, kde se maturita má dávat za 90% účast, později sníží na 50% a ve finále, kdyby nebyla vytunelovaná, by studenti dostali maturitu i s 90% absenci, je něco špatně. Já vím, že se jedná jen o statistiku, že by je stejně nikdo nezaměstnal, že toto je pouze křiklavá špička ledovce, ale podobných škol je víc, než by bylo zdrávo. Takže státní maturity, jako určité znalostní minimum, které třeba gymnázia mohou rozšířit a určitě to udělají, jednoznačně ano. Snad už se nestane, aby maturitu měl exot s IQ61.

0 0
možnosti
PV

Pavel57

4. 2. 2010 9:56
Re: Bohužel, díky multikulti pomatencům

souhlasím R^

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

4. 2. 2010 7:21
Radši bych tu odlidštěnou stránku.

Všichni učitelé totiž tu "lidskou" stránku současných maturit nevyužívají jen k dobru studentů. Moje češtinářka mě při maturitě tlačila otázkami k věcem, o kterých jsem moc nevěděla. Zatímco to, o čem jsem dovedla povídat, zarážela po půl větě. Vím, že jsem se měla lépe připravit, aby mě nedostala a nemohla pro mě prosazovat pětku z češtiny u maturity (i přestože z písemné práce jsem měla jedničku, protože to opravovala jiná učitelka :/), ale stejně... kvůli takovýmhle lidem bych radši lidský faktor vyloučila a zavedla neutrální anonymní testy.

0 0
možnosti
B

bakules

4. 2. 2010 7:19
asi chápu jek to myslíte,

jsem zastánce stat.m. pravě pro zřejmou nespravedlnost.Student gym. musí řádně

zabrat a večer se potká s kolegou s odborné školy který se poflakuje a směje se

mu.A ve  výsledku budou mít stejné vzdělaní.Ani se nebudu zminovat o maturitách třeba u policie kdy potřebovali zlegalizovat a dovzdělat třeba staré stbáky atd.

0 0
možnosti

lubossula

4. 2. 2010 7:14
jeste malickost

Nedavno jsem mel na praxi slecnu z pracaku, maturovla na stredni skole v oboru "podnikani", krom toho, ze neumela vystavit fakturu, netusila co je DPH ci  platba prevodem, vse zavrsila dotazem jake I nebo Y se napise ve slove Říhošková 

0 0
možnosti

lubossula

4. 2. 2010 7:11
no nevim

"Místo toho se budou po letité dřině na gymnáziu vyplňovat okýnka a když

nebudeš mít svůj den, tak sorry, ale neprošel jsi.  " Vazeni pozustali, omlouvame se, operater nemel dnes svuj den, pacient zemrel.... Autore, maturanti jsou dospeli lide, chteji tak byt brani, chteji se tak chovat, tak at tez prevezmou odpovednost odpovidajici jejich vekuRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3121x
Martin Ryšavý oživil krásný ruský citát:"Snít neškodí, škodí nesnít".
návštěvnost sledována od 25.2.2009

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám